Pénzcentrum • 2009. május 14. 15:02
A világ egyik legnagyobb filmgyártó cége, a 20th Century Fox együttműködést kötött a McDonald's-szal: több várható sikerfilmet is hirdetnek majd a gyorséttermekben. Azonban a konkurencia sem marad tétlen.
Az együttműködés részleteiről annyit lehet tudni, hogy a filmstúdió olyan várható kasszasikereket reklámoz majd a McDonald's gyorséttermekben, mint a Ben Stiller főszereplésével készült Éjszaka a múzeumban 2, vagy a Jégkorszak animációs filmsorozat harmadik része.
Az étteremlánc elsősorban a gyerekeknek szánt menüivel promótálja a filmeket, például úgy, hogy a szereplők játékfiguráit adja majd a szendvicsek mellé. Ugyanakkor az együttműködés a gyorsétteremláncnak is előnyös: a gyerekeknek ugyanis sokkal jobban el lehet adni egy ételt, ha különféle -egyébként általában kimondottan alacsony áron legyártható- ajándékokat adnak hozzá.
A McDonald's éttermeiben világszerte 58 millió ember fordul meg naponta, így garantált, hogy a filmek reklámja óriási tömegekhez jut majd el.
Az étteremlánc legnagyobb konkurenciája, a Burger King a napokban jelentette be, hogy hasonló együttműködést kötött a Paramount Pictures stúdióval. Ez azt jelenti, hogy a Paramount által gyártott megaprodukciók -például a Star Trek, vagy a Transformers második része- a Burger King éttermeiben kapnak hasonló reklámfelületeket.