Jamaika, Egyiptom és a Dominikai Köztársaság lehetnek a Mexikóban kialakult sertésinfluenza-pánik igazi "haszonélvezői".
Az utazók -és az utazási irodák- ugyanis valószínűleg egyhamar nem vágynak majd Mexikóba. Tekintettel arra, hogy az egy hónapja kialakult vírus miatti pánik még mindig a világsajtó érdeklődésének középpontjában szerepel, a turistatömegek egy ideig még biztosan elkerülik az amerikai országot.
Brit sajtóértesülések szerint a legnagyobb utazási irodákban 30 százalékkal nőtt meg a jamaikai, 23 százalékkal az egyiptomi és 19 százalékkal a dominikai utak foglalása az elmúlt hetekben.
Mexikónak valóban a legrosszabbkor jött a vírus: a késő tavaszi-kora nyári hetek azok, amikor a legtöbb utazni vágyó lefoglalja nyaralását. Azzal, hogy a vírushelyzet hetek óta az ország a vezető hírekben szerepel, szinte teljesen elvesztette turisztikai vonzerejét. Ezt a renomét -szakértők szerint- pedig csak nagyon nehéz lesz visszaszereznie.
Ráadásul a gazdasági válság miatt egyre több európai család tervezi, hogy idén az öreg kontinensen, vagy annak közelében tölti a vakációt. Nem véletlen, hogy a török tengerpart és Egyiptom felé is jelentősen megnőtt az érdeklődés. Ugyanakkor Nagy-Britanniában az utazások árai átlagban 10 százalékkal növekedtek a tavalyi évhez képest.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.