Nagy port kavart a Tesco brit telefonos ügyfélszolgálata - különösen a történelmi arab-izraeli ellentét fényében - amikor külön menüpontot hozott létre az izraeli termékekkel kapcsolatos kérdések és panaszok kezelésére.
A menürendszert azután egészítették ki, hogy a palesztin szolidaritási mozgalom az izraeli termékek bojkottjára szólította fel a vásárlókat. A tájékozatlan vásárlók a forró vonalon keresztül választ kaphatnak az ilyen termékekkel kapcsolatos kérdéseikre.
A telefonos ügyfélszolgálat menürendszerében elhangzó "Ha az izraeli termékekkel kapcsolatban telefonál, nyomja meg az 1-es gombot!" kiválasztása után az ügyintézők elmondják a termékekkel kapcsolatos tudnivalókat. A Tesco elmondta, hogy nem kíván vallási, érzelmi, politikai vagy bármilyen szempontból részrehajló lenni, csak tényeket közöl.
A Tesco megerősítette, hogy az érintett társadalmi csoportba tartozó ügyfélkör megkülönböztetésnek veheti a menürendszer által kínált opciót, ők azonban csak azokat az ügyfeleket kívánják felvilágosítani a termékekkel kapcsolatban, akik a bojkott hatására elbizonytalanodtak a vásárlást illetően.
A Tescóhoz hasonlóan több áruházlánc is felkészítette az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársait a hasonló kérdések kezelésére, a tájékoztatás azonban kizárólag a termékekre korlátozódik.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.