A francia tulajdonban lévő Auchan globális bővítési terveiben előkelő helyen szerepel az orosz piacok meghódítása. A hipermarket jelenleg 33 egységet üzemeltet a legnagyobb orosz városokban, a hálózatot 6 új egységgel kívánják bővíteni 2009-ben.
Az elsősorban a nagyvárosokat megcélzó bővítési terv kiszemelt célpontjai között a hagyományoknak megfelelően Moszkva és Szentpétervár kiemelt szerepet játszik, de az 1,1 millió lakosú Omszk és az 1,2 milliós lélekszámú Szamara városa is Auchan hipermarkettel gazdagodhat.
Az új bevásárlóközpontok az Auchan sztenderdnek megfelelően átlagosan 10-13 ezer négyzetméter közötti alapterületűek lesznek. A lánc jelenleg körülbelül 640 saját márkás terméket kínál az áruházak pocain, a statisztikák szerint 2008-ban a saját márkák értékesítéséből származott a teljes árbevétel 10 %-a.
Ezek a termékek általában 15-30 %-kal olcsóbbak, mint az azonos minőséget képviselő márkanévvel ellátott árucikkek. A cég szóvivője szerint a saját márkás termékek 70 %-át Oroszországban állítják elő. Napóleonnak beletört a bicskája az oroszországi invázióba, az Auchan a jelek szerint nagyobb sikerrel jár a keleti fronton.
Az Auchan-t 1961-ben alapították Franciaországban, mára a világ 12 országában van jelen és közel 175 ezer munkavállalót foglalkoztat. Hazánkban 1998-ban Budaörsön nyitották első egységüket, jelenleg 12 Auchan található az országban.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.