A főleg háztartási tisztítószerekben, pelenkákban, kozmetikumokban utazó cégóriást sem hagyta érintetlenül a válság szele, hiszen a fogyasztók most kétszer is meggondolják, hogy valóban szükségük van-e prémium vegyszerekre, vagy sem. Nem maradt más hátra, új piacok után kell nézni!
Nem is tétlenkedett sokáig a Procter & Gamble, hiszen már tavalyi árbevétele aggodalomra adott okot, de sajnos idén sem számíthat túl sok jóra ebben a piaci szegmensben, így aztán egy olyan új üzletbe vágta a fejszéjét, ami bizonyos szempontból még közel is áll az eredeti csapásirányhoz.
Az USA-ban államok szerte hálózatot kiépített autómosó franchise, a Mr. Clean Car Wash megvásárlásával próbál most új bevételi forrás után nézni a cég, remélve, hogy a már kiépített márkanévvel, és ismertséggel könnyebb lesz a kezdet.
Persze nincsenek illúziói a vállalatnak, hiszen tudják, hogy a válság mélyülésével az emberek az olyan luxusról, mint az autómosás is lemondanak, ugyanakkor a franchise rendszernek köszönhetően mégis bevételhez juthatnak, hiszen a munkanélküliség emelkedése sokakat arra ösztönöz, hogy saját vállalkozásba vágjanak.
Persze hasonló próbálkozásai voltak már a P&G-nek, hiszen 2000-ben a mosodapiacra próbált betörni, a Juvan Service Care megvásárlásával, amit azonban 2003-ban eladtak. Talán ez a mostani több sikerrel jár.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


