Tavaly mintegy 2,4 milliárd eurót fordított a közvélemény tájékoztatására, illetve az európai integráció népszerűsítésére az EU - idézi az Open Europe eredményeit a Világgazdaság.
A brit szervezet becslései szerint, amely egyébként pártoktól független, azonban a nemzetek feletti Európa gondolatát határozottan elutasítja, ez az összeg meghaladja a Coca-Cola egy éves reklámbüdzséjét világszerte.
A propagandabüdzsé nagyságát pontosan megállapítani szinte lehetetlen, hiszen a költségvetésekben igen változatos neveken futnak az ilyen célra elkölthető összegek, azonban a klasszikus értelemben vett promóciós anyagoktól, a nyílt napokon, tanulmányutakon át a rendezvényekig sok minden idesorolható.
Az Open Europe szerint az összeg nagysága aggályos, ugyanis szerintük nem annyira a tények közlése, mint inkább az EU eredmények propagálása vele a cél, ami egyfajta agymosásként is felfogható.
Nem meglepő módon, az EU számára pofont jelentő népszavazási eredmények után jelentősen meg szokott ugrani a kommunikációs tevékenység. A szervezet szerint az ilyen célokra elforgácsolt összegeket inkább a korrupció felszámolására, és a túlszabályozás leküzdésére kéne fordítani.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Sokan meg fognak lepődni, amikor nyugdíjas korba kerülnek
Az állami nyugdíjat milyen megtakarításokkal egészíti ki, hogy ugyanazt az életszínvonalat fenn tudja tartani, mint az aktív éveiben?
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.
-
Stabil hozam és biztonság a befektetőknek (x)
A műtárgypiac egyre népszerűbb a befektetők körében, mivel stabil értéknövekedést és pénzügyi biztonságot kínál a gazdasági bizonytalanságokkal szemben.