Felmérések szerint Nagy-Britanniában közel a másfélszeresére emelkedett a csokoládéfogyasztás az elmúlt három hónapban. A California Egyetem kutatóinak tanulmánya magyarázatot adhat a hirtelen növekedésre, szerintük - meglepő módon - a hitelválság állhat a háttérben!
A kutatók számos önkéntes jelentkezőn végzett kísérlet alapján megállapították, hogy a csokoládé ugyanazt a hormont stimulálja az agyunkban, amelyik akkor lép működésbe, amikor pénz áll a házhoz. A hitelválság következtében egyre többen kerültek szorult anyagi helyzetbe, ez lehet a magyarázata a megnövekedett csokoládéfogyasztásnak.
A felmérés szerint az édes élvezet a boldogsághormonok felszabadításával pótolja agyunkban a gazdagságérzetet, még akkor is, ha egy fillérünk sincs. A táplálkozáskutatók szerint a csokoládé az egyik legjobb példája az íz, az állag és az illat tökéletes elegyének, az agyunkra gyakorolt hatása pedig csak tovább fokozza az iránta érzett vágyat.
A statisztikák szerint az elmúlt három hónapban 42 %-kal nőtt a csokoládéfogyasztás a szigetországban. Az egyik áruházlánc 3000 vásárló körében végzett felmérést, a válaszadók közel kétharmada több csokoládét fogyaszt, mint egy évvel ezelőtt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


