A Népszabadság információi szerint még az idén 10 milliárd forint egyszeri juttatást kapna a közlekedési vállalat, jövőre pedig a 30 milliárdos normatív támogatás dupláját adná a kormány.
A városüzemeltetési főpolgármester-helyettes, Hagyó Miklós módosító indítványa szerint jövőre a BKV-hoz csoportosítanának át 30 milliárd forintot a MÁV rovására, és a HÉV üzemeltetése is átkerülnek az államvasutakhoz.
A városháza ugyanis problémásnak tartja, hogy ők üzemeltetik a HÉV-vonalakat, amit zömében az agglomerációban élők vesznek igénybe, ugyanakkor az érintett települések semmit nem fizetnek bele.
A járművek átlagéletkora 30 év feletti, a teljes csere pedig a 4-es metró költségvetésének másféleszeresébe kerülne.
Ha a támogatási javaslat megvalósul, elmaradhat a december 18-ra tervezett buszos szakszervezeti sztrájk is.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


