30 éves adatgyűjtésen alapul az a tudományos eredmény - melyet egyébként saját tapasztalatai alapján a legtöbben alátámaszthatnának -, amely szerint a boldogtalan, szomorú emberek sokkal több tévét néznek, mint azok, akik vidámabbak. A válság miatt pedig bizonyosan sokan fognak nehéz helyzetbe kerülni, így a tévétársaságok örülhetnek...
A Social Indicators Research tudományos folyóirat decemberi számában közzétett kutatási eredmények arról tanúskodnak, hogy a szomorú emberek nem csupán többet ülnek a televízió előtt, hanem kevésbé hajlandóak elmenni szavazni, kevesebbet olvasnak újságot, s egyáltalán kevésbé szociálisak mint boldogabb embertársaik.
A Marylandi Egyetem kutatói szerint a televízió messze vezet kedveltség tekintetében a szabadidős tevékenységek közül, hiszen a nézőnek nem kell elhagyni a kényelmes otthonukat, nem kell felöltözniük, sőt tervezniük sem.
A tanulmány szerint a boldogtalanok összesen 20 százalékkal többet televízióznak, mint a nagyon boldogak, figyelembe véve az iskolázottságot, a jövedelmi helyzetet, a kort és a családi állapotot is. Egyelőre azonban a tudósoknak azt még nem sikerült kideríteniük, hogy a tévénézés egy jele, vagy az oka a boldogtalanságnak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Hitelfelvétel ma: ezek a tényezők számítanak igazán
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen szempontok alapján vesznek fel hitelt.
-
Elég volt a zsúfolt tengerpartokból? Ez a város lehet a magyarok új kedvenc üdülőhelye
A forróság elől menekülve egyre többen választják a lengyel “coolcation” úticélokat.
-
Ezt nézik meg most a magyarok a hitelfelvételkor
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink mi alapján választanak hitelt.
-
Az OTP Bank elkötelezett a digitális fejlesztések támogatása mellett (x)
Új, online gyorsan és kényelmesen igényelhető hitelterméket vezetett be az OTP Bank kisvállalkozói ügyfelei számára
-
Jön a nyári kupondömping a SPAR-nál! (x)
Több száz termék akár féláron – indul a SPAR nyári kuponakciója! Júliusban visszatérnek a SPAR kuponnapok, ahol nemcsak a strandtáskád, hanem a bevásárlókosarad is tele lehet kedvezményekkel!
-
Digitális vállalkozói számla a BinX-től (x)
Gyors, modern és ügyfélbarát vállalati számlaszolgáltatást kínál a hazai neobank, a BinX, sőt a tranzakciós illetéket sem hárítja át ügyfeleire.


