Az internetes óriásvállalat folyamatosan méri a több millió felhasználó által leggyakrabban keresett szavakat. A legfrissebb összesítés szerint az eredmények hűen tükrözik a lakosság hitelválság elleni védekező reakcióit.
Az emberek - ahogy a válság hatásait a saját bőrükön tapasztalták - egyre gyakrabban gépelik be a biztonságos befektetésekre utaló címszavakat a Google keresőprogram használata során. Az alacsonyabb hozamú, de kevésbé kockázatos befektetési lehetőségek iránt tízszer akkora az érdeklődés, mint egy évvel ezelőtt.
Két és félszer annyian keresnek otthoni széfet a lakásukba, amelyben biztonságban tudhatják az értéktárgyaikat, de sokan aggódnak a munkahelyük elvesztése miatt is. Erre utal, hogy a végkielégítésre és a speciális biztosításokra vonatkozó keresések megötszöröződtek. Nőtt az élelmiszer házhozszállítás iránti kereslet, ugyanakkor visszaesett a drágább fogyasztási cikkek utáni érdeklődés.
Harmadával csökkent a spanyol ingatlanok iránti keresések száma, de közel 20 %-kal kevesebben keresnek rá a városlátogatásokra és az egyéb turisztikai lehetőségekre. Hatodával csökkent a drágább lakásfelszerelések és berendezési tárgyak keresése is.
A vállalat termékmenedzsere szerint ez egy érdekes pillanatfelvétel arról, hogy az emberek mi iránt érdeklődnek a leginkább és mi aggasztja őket a legjobban. A változásokat a program segítségével folyamatosan nyomon lehet követni, a keresett címszavakból pedig megállapítható, hogy a felhasználók hogyan reagálnak a jelenlegi gazdasági helyzetre.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.