Egyre többen szeretnének világhálóról vásárolni, a bővülésnek tehát már nem a keresleti, inkább a kínálati oldal szab határt, ugyanis az online boltok termékválasztéka még igen sovány - írja a Napi Gazdaság.
A HVG Press és a Kutatócentrum legújabb felmérése, az E-Shopping Report alapján egyre kevésbé zárkózunk el a netes vásárlástól, sőt minden negyedik válaszoló tervezi, hogy a közeljövőben igénybe veszi ezt a vásárlási lehetőséget.
A leginkább műszaki cikkeket, cd-t, dvd-t, ruhákat, mozi- és színházjegyeket, valamint repülőjegyet szereztünk be idáig a világhálón, de többen el tudnák képzelni kozmetikai szerek, piperecikkek vásárlását is.
Ellenérvként a kézzelfoghatóság, valamint személyes kapcsolat hiányát, illetve a panaszkezelés nehézkességét hozták fel a válaszolók.
Bankkártyás fizetést azonban még mindig kevesen részesítik előnyben az utólagos, készpénzben történő kiegyenlítéshez képest, előbbit csak az esetek negyedében vettek eddig igénybe.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


