Többször beszámoltunk már a hűségnyilatkozatos szerződések nem éppen elhanyagolható hátulütőiről és a cégek helyenként tisztességtelennek tűnő praktikáiról, a Hírközlési Érdekegyeztető Tanács közlése szerint azonban a jövőben nem kell tartanunk a megkérdőjelezhető gyakorlatok terjedésétől.
A Magyar Kábelkommunikációs Szövetség, a GTS Datanet, az Invitel, a Magyar Telekom, a Pannon, a UPC és a Vodafone által aláírt önszabályozó ajánlás értelmében a hűségnyilatkozat lejártáról a szolgáltatóknak időben értesíteniük kell az ügyfeleket, akik hozzájárulása nélkül nem hosszabbítható meg ez a periódus és nem alakulhat át határozatlan idejű szerződéssé.
Legalább 15 nappal előre kell értesíteni az előfizetőt, ha a hűségnyilatkozat lejárta után a szolgáltatás ára vagy más fontos jellemzője az ügyfél számára hátrányosan változna.
Az elkötelezettség időtartamának arányban kell állnia a kapott kedvezményekkel, valamint a kötbér sem lehet indokolatlan, aránytalan mértékű a listaár és a kedvezményes ár különbözetéhez képest.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


