A széles körben ismert közösségi oldal, a Facebook szeretne tőkét kovácsolni a népszerűségéből, s ezt nem másként próbálja megtenni, mint reklámokkal. De nem is akármilyen módon, egy új modellt dolgozott ki, célzott reklámokkal kíván hirdetőket halászni, igaz a nagy "pecázás" közben a hálóból kicsúszhat néhány felhasználó.
Az új modell lényege, hogy az egyes felhasználók saját maguk által felfedett adatai alapján célzott hirdetésekkel lehetne bombázni a belépőket.
A Facebook kapálózása a számok alapján érthető, hiszen ugyan a látogatottság már a rekordok kapuját döntögeti, sőt mi több, az elmúlt hónapban már be is lépett azon, 30,6 millió látogatóval. Ami sokkal szomorúbb, az a várakozások szerinti aprócska 30 millió dolláros profit az idei évben bejövő 150 millió dolláros árbevételből.
A hirdetők minden bizonnyal egymást ölik majd a számukra aranybányát jelentő Facebook bányászati jogaiért, hiszen olyan adatokhoz juthatnak így hozzá néhány kattintással, mint születési dátum, érdeklődési kör, zenei ízlés, utazási szokások, a nagy számú fényképekről már nem is beszélve.
Az új modell persze még nincs kész, de indulását már nem sokkal későbbre harangozták be. Az ezen keresztül beérkező hirdetések nem a már megszokott helyen lesznek megtalálhatóak, hanem az egyes barátok frissítéseiről érkező hírfolyamba csempésznék bele azokat.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Könnyen elképzelhető, hogy néhány olvasó, akiket zavarna az új rendszer, elhagyják a közösségi oldalt, ez azonban a Facebook számára valószínűleg messze nem olyan mértékű veszteség, mint a pénz hiánya.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


