A negyven fokhoz közelítő melegben hűvös menedéket kínálnak a Tesco hipermarketek. A szokatlanul erős kánikula egyébként megváltoztatta vásárlási szokásokat és természetesen ugrásszerűen megnőtt az üdítőital- és sörforgalom.
Az elmúlt három nap kánikulai időjárása hatására 37 százalékkal több sör és 24 százalékkal több üdítőital és ásványvíz fogyott a Tesco áruházakban. A két héttel ezelőtti, hűvösebb hétvégéhez képest ugrásszerű italforgalom-növekedést regisztráltak a legnagyobb magyarországi áruházláncnál. Érdekes módon, az alkoholmentes üdítők forgalma több mint másfélszerese a sörnek: a kánikula első három napján közel 3,8 millió liter ásványvíz és üdítőital fogyott, míg a sörök kedvelői 2 millió liter árpalét vittek haza a Tesco-ból.
A nagy melegben megváltoztak a vásárlói szokások is - közelítenek a mediterrán országok, Görögország, Olaszország és Spanyolország hagyományaihoz. Míg tavasszal vagy ősszel a napi csúcs délután hat és nyolc óra között zajlik, most a magyar vásárlók igyekeznek minél később intézni a vásárlásaikat. Az elmúlt kánikulai napokon sokszor csak este nyolc óra után indult a nagy roham és még este tizenegykor is csúcsforgalom volt a Tesco áruházaiban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


