Kofola-diadal: behódol a Tesco is!

Pénzcentrum
2007. július 9. 09:30

Mától a Cora, a Metro és néhány CBA üzletet követően a Tescóban is kapható lesz a Kofola, melynek hazai bevezetését a társaság menedzsmentje sikeresnek ítéli meg, a tervezett eladási számokat ugyanis sikerült túlteljesíteni - írja a Világgazdaság.

Azokban az üzletekben, ahol lehet kapni az üdítőitalt, mintegy fele, harmada annyi fog, mint a hasonló árfekvésű, piacvezető Coca-Colából. Amint arról korábban beszámoltunk, a Kofola Csehországban újrabevezetését követően 3 évvel, Szlovákiában pedig 2 év alatt lett piacvezető.

A vállalat célja, hogy 2008 végére legalább 3-4%-os szeletet hasítson ki a kólaízű üdítőitalok piacából, mely volumenben jelenleg 251 millió literre, értékben pedig csaknem 30 milliárd forintra tehető.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. július 20. vasárnap
Illés
29. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. július 19. 19:19