Tovább folytatódik a szédületes növekedés az online hirdetési szektorban az Egyesült Államokban: a szegmens bővülése az elmúlt másfél évben minden negyedévben meghaladta a 30%-ot. Az elkövetkező évekre pedig további jelentős növekedést várnak az elemzők.
A tavalyi negyedik negyedévben 32%-kal emelkedtek az internetes reklámkiadások, melyek csak 5 mrd dollárt tettek ki 3 hónap alatt.
A növekedés igen impresszív, s stabilan 30% körüli volt az elmúlt években.
Az eMarketer előrejelzése szerint ráadásul az elkövetkező években további jelentős bővülés várható, mely átlagosan 17%-os lehet 2011-ig.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


