A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2000 új munkahelyet teremt 2007-ben, ezzel alkalmazottainak létszáma eléri a 22 500-at. A 2007-es pénzügyi év végére a magyarországi Tesco hipermarketek száma 78-ra, a szupermarketeké 47-re, benzinkúthálózata pedig 50 tagúra bővül.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. bruttó forgalma a 2006-os pénzügyi évben a nehéz gazdasági körülmények és az erősödő verseny ellenére 544 milliárd Ft-ra nőtt.
James McCann, a Tesco-Global Áruházak Zrt. vezérigazgatója így nyilatkozott az elmúlt és az előttünk álló évről:
"2006. kihívásokkal teli év volt a Tesco számára Magyarországon, de bízunk a gazdaság fejlődésében és továbbra is elkötelezettek vagyunk beruházási terveink megvalósításában. Biztosak vagyunk abban, hogy magyar beszállítóinkkal együttműködve a jövőben is minőségi és kedvező árú termékeket kínálhatunk vásárlóinknak."
A 2006-os pénzügyi év főbb eseményei:
· Folytatódó beruházások: A Tesco 10 hipermarketet és 4 szupermarketet nyitott a 2006-os pénzügyi évben. Ezek között volt az első ún. "zöld áruház" is, a sátoraljaújhelyi Tesco hipermarket. Mára már két újabb környezetbarát áruház is megnyitott, egy hipermarket Várpalotán és egy szupermarket Dorogon. A budaörsi hipermarket pedig napelemmel bővült. A Tesco célul tűzte ki energiatakarékosabb működését, ennek elérését szolgálják majd az eddigi zöld fejlesztések tapasztalatai.
· Sajátmárkás termékek: A Tesco-nak négy sajátmárkás termékcsoportja van. Ezzel a termékválasztékkal széles ár- és minőségi skálán tudja kielégíteni a vásárlói igényeket. Az elmúlt évben a Tesco majdnem megduplázta sajátmárkás termékeinek számát, és bevezetett egy új prémium kategóriát, a Tesco Finest termékcsoportot.
· Kedvezőbb árak a vásárlóknak: A Tesco tovább bővíti azon termékek körét, melyek árát tartósan alacsonyan tartja. Ezzel mintegy 2,4 millió vásárlót vonz áruházaiba minden héten. Így most már több mint 10 000 olyan termék található a kínálatban, amelynek árát folyamatosan figyelemmel kíséri a piacon, hogy vásárlóinak a legkedvezőbb árakat nyújtsa. 2006. májusában 560 termék ára átlagosan 11%-kal csökkent. Ez év januárjában további 660 termékkel bővült a kosár, melyeknek átlagos árcsökkenése 7%-os volt.
· Új márka, a Cherokee: az egyik legnépszerűbb, divatos ruházati világmárka 2006. nyarán megérkezett Magyarországra is. A Tesco a Chereokee ruházati termékek kizárólagos forgalmazója.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
· A Tesco Pénzügyi Partner, vásárlói magasabb szintű kiszolgálása érdekében hitelfedezeti biztosítással bővítette a személyi kölcsön, és utazási biztosítással a Tesco Hitelkártya szolgáltatásait. A Tesco a magyar biztosítási piacra jellemző váltási időszakra időzítve 2006. novemberében vezette be kötelező gépjármű-felelősség, illetve casco biztosítását, ezzel is szélesítve pénzügyi szolgáltatásinak körét.
A Tesco-Global Áruházak tervei a 2007-es pénzügyi évre:
· Eddig 6 áruházat nyitottunk az idén (Nagykőrösön, Tatán, Körmenden, Csornán, Üllőn és Dorogon) és további 7 hipermarket és 11 szupermarket nyitását tervezzük még 2007-es pénzügyi évben.
· Az idei pénzügyi évben eddig 2 új benzinkutat adtunk át (Tatán és Körmenden). 6%-os piaci részesedést elérve a Tesco a magyar piac 4. üzemanyag forgalmazója. Ez év végéig pedig várhatóan 50 tagúra bővül a Tesco benzinkúthálózata.
· A Tesco Pénzügyi Partner szolgáltatásainak és termékeinek bővítése
· 2000 új munkahely teremtése Magyarországon
A Tesco csoport 2006-os pénzügyi évének eredményei:
· A nettó forgalom Európában 18,7%-kal 6,3 milliárd angol fontra növekedett.
· A profit Európában 17,3%-kal 318 millió angol fontra növekedett.
· A csoport szintű bruttó forgalom 46,6 milliárd angol font, ami a tavalyi évhez viszonyítva 10,9%-os növekedést jelent.
· A Tesco csoport profitja 11,1%-kal 2 478 millió angol fontra növekedett a tavalyi évhez képest.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


