2 °C Budapest

Mennyit kaszált a Tesco? Bődületes számok...

Pénzcentrum
2007. április 17. 11:30

A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2000 új munkahelyet teremt 2007-ben, ezzel alkalmazottainak létszáma eléri a 22 500-at. A 2007-es pénzügyi év végére a magyarországi Tesco hipermarketek száma 78-ra, a szupermarketeké 47-re, benzinkúthálózata pedig 50 tagúra bővül.

A Tesco-Global Áruházak Zrt. bruttó forgalma a 2006-os pénzügyi évben a nehéz gazdasági körülmények és az erősödő verseny ellenére 544 milliárd Ft-ra nőtt.

James McCann, a Tesco-Global Áruházak Zrt. vezérigazgatója így nyilatkozott az elmúlt és az előttünk álló évről:
"2006. kihívásokkal teli év volt a Tesco számára Magyarországon, de bízunk a gazdaság fejlődésében és továbbra is elkötelezettek vagyunk beruházási terveink megvalósításában. Biztosak vagyunk abban, hogy magyar beszállítóinkkal együttműködve a jövőben is minőségi és kedvező árú termékeket kínálhatunk vásárlóinknak."

A 2006-os pénzügyi év főbb eseményei:

· Folytatódó beruházások: A Tesco 10 hipermarketet és 4 szupermarketet nyitott a 2006-os pénzügyi évben. Ezek között volt az első ún. "zöld áruház" is, a sátoraljaújhelyi Tesco hipermarket. Mára már két újabb környezetbarát áruház is megnyitott, egy hipermarket Várpalotán és egy szupermarket Dorogon. A budaörsi hipermarket pedig napelemmel bővült. A Tesco célul tűzte ki energiatakarékosabb működését, ennek elérését szolgálják majd az eddigi zöld fejlesztések tapasztalatai.

· Sajátmárkás termékek: A Tesco-nak négy sajátmárkás termékcsoportja van. Ezzel a termékválasztékkal széles ár- és minőségi skálán tudja kielégíteni a vásárlói igényeket. Az elmúlt évben a Tesco majdnem megduplázta sajátmárkás termékeinek számát, és bevezetett egy új prémium kategóriát, a Tesco Finest termékcsoportot.

· Kedvezőbb árak a vásárlóknak: A Tesco tovább bővíti azon termékek körét, melyek árát tartósan alacsonyan tartja. Ezzel mintegy 2,4 millió vásárlót vonz áruházaiba minden héten. Így most már több mint 10 000 olyan termék található a kínálatban, amelynek árát folyamatosan figyelemmel kíséri a piacon, hogy vásárlóinak a legkedvezőbb árakat nyújtsa. 2006. májusában 560 termék ára átlagosan 11%-kal csökkent. Ez év januárjában további 660 termékkel bővült a kosár, melyeknek átlagos árcsökkenése 7%-os volt.

· Új márka, a Cherokee: az egyik legnépszerűbb, divatos ruházati világmárka 2006. nyarán megérkezett Magyarországra is. A Tesco a Chereokee ruházati termékek kizárólagos forgalmazója.

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

· A Tesco Pénzügyi Partner, vásárlói magasabb szintű kiszolgálása érdekében hitelfedezeti biztosítással bővítette a személyi kölcsön, és utazási biztosítással a Tesco Hitelkártya szolgáltatásait. A Tesco a magyar biztosítási piacra jellemző váltási időszakra időzítve 2006. novemberében vezette be kötelező gépjármű-felelősség, illetve casco biztosítását, ezzel is szélesítve pénzügyi szolgáltatásinak körét.

A Tesco-Global Áruházak tervei a 2007-es pénzügyi évre:


· Eddig 6 áruházat nyitottunk az idén (Nagykőrösön, Tatán, Körmenden, Csornán, Üllőn és Dorogon) és további 7 hipermarket és 11 szupermarket nyitását tervezzük még 2007-es pénzügyi évben.
· Az idei pénzügyi évben eddig 2 új benzinkutat adtunk át (Tatán és Körmenden). 6%-os piaci részesedést elérve a Tesco a magyar piac 4. üzemanyag forgalmazója. Ez év végéig pedig várhatóan 50 tagúra bővül a Tesco benzinkúthálózata.
· A Tesco Pénzügyi Partner szolgáltatásainak és termékeinek bővítése
· 2000 új munkahely teremtése Magyarországon

A Tesco csoport 2006-os pénzügyi évének eredményei:


· A nettó forgalom Európában 18,7%-kal 6,3 milliárd angol fontra növekedett.
· A profit Európában 17,3%-kal 318 millió angol fontra növekedett.
· A csoport szintű bruttó forgalom 46,6 milliárd angol font, ami a tavalyi évhez viszonyítva 10,9%-os növekedést jelent.
· A Tesco csoport profitja 11,1%-kal 2 478 millió angol fontra növekedett a tavalyi évhez képest.

Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. november 22. péntek
Cecília
47. hét
KONFERENCIA
Tovább
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
A magyar Real Estate Agent találkozó a Kalmárok közreműködésével
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?