Mit is keresek? - a feledékenyebbek gyakorta tehetik fel maguknak ezt a kérdést. Újabban azonban az internetezők között is felelhető ez a jelenség, olyannyira, hogy új igét is alkottak a céltalan szörfölés leírására.
Wilfing - vagyis What Was I Looking For, ez az új kifejezés szolgál a linkek, oldalak cél nélküli, végtelen böngészésének leírására. Egy Egyesült Királyságbeli piackutató cég felmérése meglepő tényekre mutat rá, a 2 412 megkérdezett mintegy kétharmada ismerte be, hogy alkalomszerűen szokott céltalanul bolyongani a világhálón.
Sőt a megkérdezettek majd negyede bevallotta, az általuk az interneten eltöltött idő több mint 30 százaléka teljesen értelmetlen. Ez havonta két teljes munkanappal egyenlő. A wilfing legfőbb okozói a webáruházak, melyeket szorosan követnek a hír-, illetve utazási oldalak.
Curt Staker, a Websense elnöke szerint ez természetes következménye annak, hogy a munkacélú, illetve személyes internethasználat közötti határ kezd elmosódni. Egyre többen intézik el személyes ügyeiket az interneten, méghozzá munkaidőben.
Különösen a férfiak számára jelenthet nagy csáberőt a nagy sportesemények szezonja, így például Amerikában a március, mikor a kosárlabda bajnokság kezdetét veszi. A Websense mérései szerint az Egyesült Államokban ebben az időszakban a sportoldalak forgalma 31, az online fogadási oldalaké pedig 56 százalékkal emelkedett.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


