Eladta százmilliomodik iPod zenelejátszóját az Apple. A bejelentésre tegnap került sor, a készülék az Apple szerint minden bizonnyal a történelem leggyorsabban eladott zenelejátszója.
A 2001. novemberi bevezetés óta a világon mindenütt ismertté és keresetté vált az iPod, olyannyira, hogy az Apple több mint 10 új modellt vezetett be, hogy képes legyen kihasználni a folyamatos technológiai újítások jelentette lehetőségeket.
Az Apple állítása szerint az iTunes nevet viselő online zeneáruházból több mint 2,5 milliárd dalt, 50 millió televíziós műsorszámot, illetve 1,3 millió filmet töltöttek le a felhasználók.
A jelenlegi zenelejátszók ára 249 dollár (46 000 forint) körül van, és már nem csupán a városi tinédzserek elengedhetetlen kelléke. Egy, 98 évesnél idősebb emberek körében készült felmérés szerint a 100 megkérdezett 4 százaléka hallgat zenét iPod-on keresztül.
A lejátszó olyan szintű népszerűségre tett szert, hogy az ausztráliai Commonwealth Bank a Nano modellt használta fel, hogy a világ 26 országának valutáját hasonlítsa össze, hasonló módon a The Economist már 20 éve folyamatosan publikált Big Mac indexéhez.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


