Újabb reklámhullámmal kell megküzdenie az amerikai fogyasztóknak, akik szabadidejüket az Interneten való szörfözéssel szeretnék eltölteni. Fellendülőben vagy ugyani az amerikai online reklámpiac, a következő évekre további erős növekedést jósolnak.
Az általános vélemények szerint is egyre gyakrabban kell majd átverekednie magát az Internet felhasználónak, függetlenül attól, hogy a világ mely pontján él, az online reklámokon. A jelenséget az átlagfogyasztó által Interneten töltött idő jelentős megnövekedése, és az online reklámok hatékonyságának növekedése indokolja.
Az Egyesült Államokban a tavalyi évben összesen nem kevesebb mint 34 százalékkal nőtt az online reklámra fordított pénzmennyiség, az igazi robbanást a szakértők szerint azonban az idei év fogja jelenteni. A 2002-2003-as visszaesés után Web 2.0 hozott újra áttörést az online reklámok területén, melyekért a tavalyi évben 16,8 milliárd dollárt fizetett ki a tengerentúli ország üzleti szektora.
A médiakapcsolatra vonatkozó szokások megváltozása azonban további növekedést indokol, így várhatóan az elkövetkező öt évben még folyamatosan nő majd azoknak a különböző reklámok számra, amelyeken a potenciális fogyasztókat célozzák.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


