Szeretnél sok pénzt keresni néhány kattintással a világhálón? Nem lehetetlen, érkezik a válasz számtalan Internetes oldalról, amelyek mesés jövedelmet ígérnek, ehhez elvileg nem kell mást tenned mint megnézned néhány hirdetést. Persze mindez túl szép, hogy igaz legyen, és sok esetben az elvégzett "munka" ellenében semmit sem kapsz.
A szakértők szerint ismét teret nyertek a Pay-per-click hirdetésekkel kapcsolatos csalások, amelyekkel az otthon dolgozókat és az alacsony jövedelemmel rendelkezőket célozzák. Az ügyben olyan nagyvállalatok is érintettek, mint a Google vagy a Yahoo!.
A Pay-per-click rendszereket a lakosság elérésére alkalmazzák a vállalatok, ily módon juttatva el üzenetüket a fogyasztóhoz, aki a hirdetések megtekintéséért elvileg fizetést kap. A kattintás alapon meghatározott összeg viszonylag kicsi, körülbelül 10-30 cent, de a "szorgos dolgozó", ha nem sajnálja használni az ujját, szép summára tehet szert. A kérdés csupán az, megkapja-e, amit megérdemel?
Sajnos a gyakorlatban egyre inkább jellemzővé válik a nemleges válasz a fenti kérdés feltételekor, és a könnyű pénzszerzés reményében az Internetes hirdetőoldalak gyakorta kihasználják a gyanútlan munkavállalót. A jelenségre való reakcióként egyre gyakrabban jönnek létre olyan hitelesítő vállalkozások, amelyek megteremtik a biztonságos kapcsolatot a munkáltató és a munkavállaló között.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.