A hívatlan reklámokat szűrő programok megjelenésével újabb csatornát kellett keresnie a spamek terjesztőinek, hogy továbbra is bombázhassanak a különböző, gyakorta trágár ajánlatokkal. Természetesen lázas kutatások eredményre vezetett, így a kéretlen reklámok áradatára számíthatunk, amelyek a változatosság kedvéért a VoIP felhasználókat célozzák.
Érhető, hogy a direkt marketing eszközöket a hagyományos telefonos csatorna helyett az Interneten fellelhető lehetőségeken használják, amelyek jelentős mértékben csökkenti költségeiket. Az "Internettelefonon" keresztül terjedő reklámokat a szaknyelv SPIT-nek (Spam over Internet Telephony), amely a gyakorlatban egy gépi hangüzemet közvetítését jelenti.
Nemrégiben született jelenség orvoslásához azonban már hozzákezdtek a szoftvergyártók, közülük is a japán Nec jelentette be először az új szűrő életre hívására irányuló törekvéseit, amelyek megvalósulásának eredményeképpen a program már tesztelés alatt áll.
A VoIP Seal képes lesz kiszűrni és gátolni azokat az partnereket, akik gépi üzenetet szeretnének továbbítani, megkímélve a kellemtelenségektől az Internettelefon használóit.
A program kereskedelmi forgalomba való helyezéséről és áráról egyelőre még nem esett szó, annak megjelenése azonban, a japán vállalat vezetősége szerint garantálhatja az egész világon népszerű VoIP technológia jövőjét.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


