A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2006. október 18-án, panasz alapján versenyfelügyeleti eljárást indított a Datasoft-Média Kft. ellen. A hatóság feltételezése szerint a vállalkozás a versenytörvénybe ütköző módon tisztességtelenül befolyásolja a fogyasztók döntéseit.
A Datasoft-Média Kft. különböző vállalkozásokat szólított fel, hogy vegyék át az általuk állítólag megrendelt CD lemezeket. Az eljárás alá vont társaság állítólagos "ügyfelei" nevére, az általa érvényesnek tekintett, szállítólevélnek látszó bújtatott szerződésre hivatkozva, a CD lemezek megrendelése és átvétele miatt jelentős összegekről számlákat állított ki.
A GVH igénybe vett minden rendelkezésére álló vizsgálati eszközt, azonban a Datasoft-Média Kft. végig igyekezett meghiúsítani a valós helyzet feltárását célzó eljárást. A versenyhatóság úgy véli, hogy a vizsgálat folytatásától nem várható eredmény, ám szeretné felhívni a fogyasztók figyelmét az érintett cég által folytatott, vélhetően megtévesztő gazdasági tevékenységre.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


