Nem menne újdonságszámba az a hír, hogy a Tesco bonyolította a karácsony előtti kiskereskedelmi forgalom jelentős hányadát hazánkban, még az sem döbbentene meg senkit, hogy ha ugyanez a kijelentés a brit óriás szülőhazájával Nagy-Britanniával kapcsolatban hangzana el.
Az azonban már korántsem megszokott jelenség, hogy a Tesco online kereskedelmi oldala, a Tesco.com 30 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolítson idén az ünnepek előtt, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában. Nem kevesebb, mint 1,3 millió vásárló intézte el ugyanis ilyen formában a karácsony előtti ajándék vagy nagy bevásárlást.
Ezek után már egyáltalán nem találjuk meglepőnek, hogy a sétálóutcák kereskedőit meglehetősen kellemetlenül érint az online Tesco sikeressége, hiszen azoknak a forgalom szinten tartása érdekében már az ünnepek előtt akciókkal és jelentős kedvezményekkel kellett magukhoz csalogatniuk a vásárlókat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


