Már vizsgálják a brit versenyjogi hatóságok a szigetország legnagyobb kiskereskedőjének, a Tesco-nak a legújabb promócióját, melynek keretében számos vásárló a vételár harmadát takaríthatja meg - adta hírül a Daily Telegraph.
A Tesco 80 ezer vásárlójával lépett kapcsolatba a Tesco Clubcard adatbázist felhasználva. Az akció keretében kifejezetten olyan személyeket igyekeztek vásárlásra buzdítani, akik az eddigi adatok szerint karácsony előtt elkerülik a hipermarketet, holott egész évben hűséges vásárlók.
A célszemélyek 5 font értékű ajándékkupont kaptak, emellett pedig 18 fontot elengednek a számlájukból, amennyiben 70 font feletti összegben vásárolnak karácsony előtt.
A Tesco szóvivője szerint versenyjogi szempontból nem kifogásolható a kizárólag Nagy-Britanniára kiterjedő akció, hiszen a potenciális vásárlóközönség csekély százalékával vették fel a kapcsolatot.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A jövő oktatásának legfontosabb kérdése: kiválthatja az AI a hagyományos tananyagot?
A Tudományos Diákköri Mozgalom már évtizedek óta szerves része a magyar felsőoktatásnak.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


