Egy ötletes karácsonyi partit pár millió forintból megúszhat egy cég, a végösszeg azonban nagyban függ a helyszínválasztástól és a résztvevők számától. Új tendenciaként megfigyelhető, hogy megjelentek a partnerek gyerekei számára rendezett Mikulás-ünnepségek is, melyek kevesebb pénzből is kihozhatók - írja a Világgazdaság.
Amerikában jól bevált recept, hogy egy ilyen eseményt egy világsztárral dob fel a cég, hazánkban azonban aligha van példa arra, hogy több tízmillió forintot szánnának ilyen partira a vállalatok.
Az alapmenetrend általában a kevés beszéd, kiadós étkezés és színvonalas műsor. A rendezvényszervezők elmondása szerint arra is volt példa, hogy egy cég a budavári labirintust szemelte ki magának helyszínként.
A rendezvényekben új elemnek számít a játék iránti igény, mely lehet logikai játék vagy rulettasztal is, mely egész este a vendégek rendelkezésére áll.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


