Hétfőn bejelentette a Yahoo! internetes cég legújabb fejlesztését, amely a Yahoo! Időkapszula nevet fogja viselni.
Jerry Jang, a Yahoo! társalapítója és vezetője, nyilatkozata szerint ez hatalmas lépés az internetes közösség számára, ahol minden második netező a Yahoo!-t használja. A vezető hozzátette, azt szeretnék elérni, hogy akárhonnan is használják a Yahoo!-t, lehetőség nyíljon megismerni a különböző kultúrákat, s megtudni, hogy mi az, amit a különböző népek fontosnak éreznek. Rendkívül érdekes lesz figyelni a társalapító szerint, hogy a 2006-os pillanatfelvételhez mit adnak hozzá az emberek.
Az időkapszula a különböző helyi oldalakon is elérhető lesz a cég tervei szerint. A honlapot Jonathan Harris tervezte, ahová lehetőség van szöveg-, audio-, videofájlok vagy akár rajzok feltöltésére. A diákoktól kezdve egészen az idősekig arra vágynak az emberek, hogy hozzájárulhassanak az időkapszulához olyan témákban is, mint szerelem, harag, öröm, bánat, hűség, szépség, múlt, jelent és remény.
A beadványokat egy digitális művészeti alkotásként egyesítik, amelyet majd október 25. és 27. között kiküldenek az űrbe, valamint a mexikói Nap-piramishoz, Teotihuacanba. Azért esett a Nap-piramisra a választás, mert a világörökség részeként ez a helyszín egyfajta szimbóluma az ősi kultúrák megőrzésének.
A digitális archívumot a tervek szerint lepecsételik, s majd csak 2020-ban fogják kinyitni, mikor a cég a 25. születésnapját ünnepli.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


