Úgy tűnik egyetlen szegmensben sem lehet elrettenteni a világ második legnagyobb kiskereskedőjét, a brit Tesco-t, mely diverzifikációs stratégiája keretében ezúttal a szoftverpiacot vette célba, óriási sokkot okozva ezzel a Microsoftnak.
A Tesco tervei szerint számos hasznos programot kínál majd versenytársa árainak tizedéért, így a Microsoft termékeit jelentősen visszaszoríthatja kispénzű háztartások körében. Az új piacra történő belépést ezúttal is egy stratégiai együttműködés keretén belül valósítja meg a Tesco, mely kezdetben 100 brit üzletében kezdi meg a szoftverek árusítását.
A kínálati palettán a vírusirtótól az Office-t helyettesítő programig minden széles körben használt szoftver megtalálható. Az együttműködés a tervek szerint a jövő év elejétől indul.
A Tesco egyik vezetője nyilatkozatában kiemelte, hogy ma már hardvert lehet olcsón venni, a szoftverek azonban rendkívül drágák maradtak, ez ellen szeretnének fellépni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


