31 °C Budapest

Vesztett a Lidl - Új korszak kezdődik?

Pénzcentrum
2006. szeptember 20. 16:00

Az Európai Unió legfelsőbb bírósága úgy határozott, hogy a kiskereskedők reklámjaikban közvetlenül összevethetik áraikat versenytársaikéval, feltéve hogy elegendő transzparenciát biztosítanak a vásárlóknak.


Az ügy a belga bíróságról került az EU-szerv elé, mivel a Lidl ottani egysége feljelentette versenytársát, a belga Colruyt az összehasonlító reklámozás miatt.

Az ügy a fenti döntést követően visszakerül a belga bírósághoz és nem kizárt, hogy precedens értékű ítélet születik, mely meghatározhatja a szegmens marketing aktivitásának irányát.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. július 15. kedd
Henrik, Roland
29. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. július 15. 14:28