Az Európai Unió legfelsőbb bírósága úgy határozott, hogy a kiskereskedők reklámjaikban közvetlenül összevethetik áraikat versenytársaikéval, feltéve hogy elegendő transzparenciát biztosítanak a vásárlóknak.
Az ügy a belga bíróságról került az EU-szerv elé, mivel a Lidl ottani egysége feljelentette versenytársát, a belga Colruyt az összehasonlító reklámozás miatt.
Az ügy a fenti döntést követően visszakerül a belga bírósághoz és nem kizárt, hogy precedens értékű ítélet születik, mely meghatározhatja a szegmens marketing aktivitásának irányát.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A jövő oktatásának legfontosabb kérdése: kiválthatja az AI a hagyományos tananyagot?
A Tudományos Diákköri Mozgalom már évtizedek óta szerves része a magyar felsőoktatásnak.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


