Álruhás vásárlók milliókért - Tesztelnek a multik...

Pénzcentrum
2006. szeptember 11. 11:00

Magyarországon elsősorban a nagy multinacionális cégeknél bevett gyakorlat, hogy profi külsős céggel végeztetnek próbavásárlásokat és így ellenőrzik a szolgáltatás minőségét. Mindez elsősorban a bankoknál, áruházláncoknál és gyorsétterem-hálózatoknál jellemző.

Magyarországon elsősorban a nagy multinacionális cégeknél bevett gyakorlat, hogy profi külsős céggel végeztetnek próbavásárlásokat és így ellenőrzik a szolgáltatás minőségét. Mindez elsősorban a bankoknál, áruházláncoknál és gyorsétterem-hálózatoknál jellemző - írja a Magyar Hírlap.

Az IKEA illetékese szerint fontos, hogy egy lehetséges vásárló szemszögéből is megvizsgálják az egész vásárlási folyamatot, az áruházba való megérkezéstől annak elhagyásáig. Az eredmény a dolgozók teljesítményértékelésénél is fontos szempont.

A Tesco kéthetente teszteltet minden áruházában, és azok egész területén. A bankoknál az ál-ügyfél nemritkán a teljes hitelfelvételi folyamatot végigjárja és csak az utolsó pillanatban ugrik ki.

A saját szolgáltatás tesztelése mellett az is bevett szokás, hogy a konkurensek kikémlelésére használják a piaci szereplők a próbavásárlásokat. Egy közepesen bonyolult, nem túl sok üzletre kiterjedő tesztvásárlás 2-3 millió Ft-ba kerül.

JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Az eljárás lényege gyakorlatilag az, hogy a munkatársak folyamatos kontroll alatt érezzék magukat, és tudják, hogy bárki lehet tesztvásárló, aki az üzletben megfordul.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. május 8. 19:33