Újabb felvonás kezdődött a szokásos adatlopási botrányok történelmében, a legfrissebb hírek szerint ugyanis a V-Angels nevű indiai cég munkatársai számtalan világcég ügyfelének adatait lopták el és vélhetően értékesítették is.
A V-Angels számos nyugati telekomcég call-center szolgáltatását végzi, ezt a tevékenységet ugyanis az olcsó munkaerő miatt számos óriásvállalat az IT-szempontból rendkívül fejlett Indiába szervezte ki.
Az esetet a V-Angels elöljárói jelentették a rendőrségnek, akik már nyomoznak az elkövető alkalmazottak ügyében. A cég jogásza üzleti okokra hivatkozva nem kívánta megnevezni, mely multicégek ügyfelei lehetnek veszélyben, azt azonban megerősítette, hogy legalább fél tucat tőzsdén forgó brit és amerikai óriásvállalatról van szó.
A British Telecom mellett a Cable & Wireless és a Vodafone is kiszervezte a szóban forgó tevékenységét Indiába, mindegyikük cáfolta azonban, hogy bármilyen kapcsolata lenne a V-Angels nevű céggel.
Emlékezetes, hogy a nyár elején az HSBC ügyfeleinek bankszámláit fosztották ki az indiai csalók, míg tavaly a Citibank call-centeresei gazdagodtak több ezer dollárral.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


