Az utóbbi öt év tükrében kijelenthető, hogy egyre korábban, gyakran már június közepén, de legkésőbb július elején beindulnak a vásárlókat csalogató, akciókat hirdető reklámok, melyek sokszor 70-80%-os leárazást sejtetnek.
Hazánkban a leárazások időpontját és mértékét senki nem szabályozza, de ez nem is állna érdekében a vásárlóknak, inkább a kisebb kereskedőknek jelentene védelmet, ők ugyanis gyenge tőkehelyzetük miatt nem tudnak nagyobb kínálattal járó árleszállításokat felvállalni - írja a Magyar Nemzet.
Mostanában az is megfigyelhető, hogy a vásárlók már tavasszal keresik a nyári ruhákat, így a termékek június végére kifutottá válnak és jöhet az őszi kollekció. A leárazások mértéke általában 10-20% körül kezdődik, augusztus elején azonban nem ritka a 80%-os akció sem.
Az igazán nagy piaci szereplők esetében természetesen nem nagy érvágás a kiárusítás, mivel ez csak az adott árucsoport esetében okoz veszteséget, összességében azonban nyereséges ez az időszak is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.