Az utóbbi öt év tükrében kijelenthető, hogy egyre korábban, gyakran már június közepén, de legkésőbb július elején beindulnak a vásárlókat csalogató, akciókat hirdető reklámok, melyek sokszor 70-80%-os leárazást sejtetnek.
Hazánkban a leárazások időpontját és mértékét senki nem szabályozza, de ez nem is állna érdekében a vásárlóknak, inkább a kisebb kereskedőknek jelentene védelmet, ők ugyanis gyenge tőkehelyzetük miatt nem tudnak nagyobb kínálattal járó árleszállításokat felvállalni - írja a Magyar Nemzet.
Mostanában az is megfigyelhető, hogy a vásárlók már tavasszal keresik a nyári ruhákat, így a termékek június végére kifutottá válnak és jöhet az őszi kollekció. A leárazások mértéke általában 10-20% körül kezdődik, augusztus elején azonban nem ritka a 80%-os akció sem.
Az igazán nagy piaci szereplők esetében természetesen nem nagy érvágás a kiárusítás, mivel ez csak az adott árucsoport esetében okoz veszteséget, összességében azonban nyereséges ez az időszak is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


