Az áfakulcs 15-ről 20%-ra emelése szeptembertől átlagosan valamivel több mint 4%-os díjemelkedést eredményez a kábeltévé előfizetők számára, a kábelcégek ugyanis ügyfeleikre hárítják át ennek hatását.
A legnagyobb hazai kábelcég, a UPC sem tesz másképp, a társaság álláspontja szerint azonban nem árt emlékezni arra, hogy az áfakulcs 25-ről 20%-ra csökkenését is érvényesítették az év elején az előfizetői díjakban - írja a Világgazdaság.
A kábelszolgáltatás díja persze az év elején is emelkedett: a UPC átlagosan 10, a T-Kábel 4-9, míg a FiberNet átlagosan 7%-kal emelte tarifáit.
A következő években a hazai kábelszolgáltatók számára is a digitális műsortovábbításra való átállás jelentheti a legnagyobb kihívást.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


