Külföldön már 13 ezer hetijegy kelt el és a hazai értékesítés is jól alakul, 20 ezer darab körül lehet jelenleg - derül ki a Napi Gerendai Károllyal készített interjújából.
A Sziget Kft. ügyvezetője elmondta, hogy az értékesítés Németországban elmarad a várakozásoktól, mely feltehetően a foci-vn számlájára írható, Nyugat-Európa más országaiban viszont 30%-kal megnőtt az eladott jegyek száma.
A kiadott 25 ezer ottalvós hetijegy biztosan gazdára talál majd, a hazamenős konstrukció azonban a várakozásokkal ellentétben nem vonz tömegeket. Utóbbiból 15 ezret terveztek értékesíteni, eddig azonban csak 6,500 kelt el, a cél így biztosan nem jön össze. Ez főleg annak fényében érdekes, hogy a statisztikák szerint a magyarok fele és a külföldiek 5%-a máshol laszik.
Már a napijegyek is kaphatók, ezt azonban csak a látogatók 10%-a veszi meg elővételben.
Ha az időjárás kedvezően alakul, akkor a szervezők a tavalyi 385 ezres nézőszám megismétlésében reménykednek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


