2006 nyarában ismét közkedveltek a fővárosi és más magyar városok strandjai. Június közepétől 40%-al több turista látogatta meg például a Budapesti Gyógyfürdői és Hévizei Rt. strandját.
Az ország többi részén sem panaszkodhatnak a fürdőhelységek vezetői: Mezőkövesden a Zsóry Gyógy- és Strandfürdő fürdővezetője azt nyilatkozta a Napi Gazdaságnak, hogy már július első hetében megdőlt a szombati és vasárnapi látogatócsúcs. Nemcsak a látogatottság, de az üdülési csekk felhasználás is rég látott népszerűségnek örvend: az üdülési csekk használata a múlt hónap csaknem tízszeresére növekedett.
A strandok arra panaszkodtak azonban, hogy az időjárásjelentők és meteorológusok nagyon rossz időjárást jósoltak a nyárra, így több időbe telt, amíg a látogatók kimerészkedtek a strandokra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


