Sör, jégkrém, ásványvíz...ez most a menő!

Pénzcentrum
2006. június 28. 15:27

A Tesco áruházak hűsítő ajánlatai közül legnépszerűbbek a jégkrém, az ásványvíz és a sör. A kánikula hatására ezek fogyasztása jelentősen megnövekedett. Június első hetéhez képest a múlt heti hőségben majdnem 2,5-szer annyi jégkrém, 2-szer több ásványvíz és 1,5-szer nagyobb mennyiségű sör fogyott. A szezonális terméknek számító ventillátorok és klímaberendezések iránt is megélénkült a kereslet.


Az ásványvíz egyre kedveltebb szomjoltó a Tesco eladási tapasztalati alapján is. Ez is bizonyítja, hogy a szakemberek tanácsait megfogadják a vásárlók, és legalábbis a kánikula idején inkább ásványvizet isznak nem cukros üdítőt. Jellemző még, hogy az ásványvízforgalom kétharmadát a szénsavas vizek adják. A pálcás jégkrémek igazi nyári csemegének számítanak, éves forgalmuk 90%-a a májustól szeptemberig tartó időszakra esik. A dobozos jégkrémeknek egyenletesebb a fogyása, de egy igazi meleg nyári hónapban többszörösére emelkedik az eladásuk. A forró nyári napok nagy slágere még a sör is. A hőség és a foci VB-re szóló sörakciók is élénkítették a keresletet az ország 58 Tesco hipermarketében.

Jellemzően nyári szezonális termékek a különféle hűtőberendezések. Április közepétől szeptember végéig kínálnak a Tesco áruházak műszaki osztályai többféle ventillátort, klímaberendezést. Az asztali, álló és oszlop ventillátorok, mobilklímák vagy a split típusú hűtő-fűtő klímarendszerek forgalmi csúcsa június-július hónapokra tehető.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 11. szerda
Barnabás
24. hét
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. június 11. 20:29