A Borsodi Sörgyár Zrt. 2005. évben 2,2 millió hl sört értékesített, amellyel továbbra is a hazai sörpiac vezetője. A teljes piacon értékesített sör mennyisége megközelítette a 6,9 millió hl-t, amely nem változott az előző évhez képest. A vállalat értékesítésből származó árbevétele 38,8 milliárd Ft volt 2005-ben, amely az előző évihez hasonlóan alakult.
A Borsodi Sörgyár Zrt. jelentősen tudta növelni eladásait a prémium termékek körében, hiszen a Beck's volumene az előző évhez képes 241%-os növekedést mutatott. A termékdíj törvény bevezetésének eredményeként 2005-ben növekedett a visszatérő palackban értékesített sör mennyisége, amely tendencia várhatóan a jövőben is folytatódik majd.
A tavalyi év is komoly nehézségeket okozott a sörpiac valamennyi szereplője, így a Borsodi Sörgyár Zrt. számára is. Az olcsó import termékek már nem csak a német piacról kiszorult dobozos kiszerelésben, hanem üvegben is megjelentek a boltok polcain. Ennek hatására a hazai gyártású, a fogyasztók körében kedvelt márkák árai sem tudtak a költségek növekedésének arányában alakulni.
A prémium termékkörbe tartozó Beck's eladásai jelentősen növekedtek nemcsak az előző évhez, de a 2005-re tervezett mennyiséghez képest is. Jelentős figyelmet érdemlő tendencia ez, hiszen a márka nagyon erős piaci versenyben tudta ezt az eredményt elérni. Köszönhető ez egyrészt a jól átgondolt kereskedelmi és marketing stratégiának, a sikeres promóciónak, másrészt annak, hogy Magyarországon a német sörök elismertsége még mindig rendkívül magas.
A Borsodi Sörgyár Zrt. által forgalmazott termékek esetében tavaly közel 20%-kal csökkent az egyutas csomagolás aránya, köszönhetően az új termékdíj törvénynek. A vállalat arra törekszik, hogy a palackos visszatérő csomagolás mellett a KEG hordós értékesítés is növekedni tudjon. A csapolt sör kultúrájának népszerűsítése, a szakszerű csapolási technika széles körű megismertetése ezért is kiemelt jelentőséggel bír a vállalat stratégiájában.