Története során először színezte át drasztikusan logoját a McDonald’s, hogy izraeli éttermei elnyerjék a kóser minősítést. A változtatást egy tel avivi rabbi kérte, mivel enélkül nem akarta kóserré minősíteni az egységeket. Szerinte ez megtéveszthette volna az embereket, akik azt hihették volna, hogy minden McDonald’s kóser.
A két átalakított egység logoja kék alapon fehér M-et tartalmaz, az izraeli zászló mintájára. Korábban a McDonald’s soha nem tért el ilyen drasztikusan a vörös alapszíntől a helyi követelmények hatására.
A gyorsétteremlánc vezetése leszögezte azonban, hogy minden izraeli egységük kóser alapanyagokból dolgozik, hiszen ez alapkövetelmény egy olyan országban, ahol a konkurencia legtöbb étterme minősített. (A Burger King és az izraeli Burger Ranch hálózat is jónéhány kóser egységet működtet, a Burgers Bar nevű helyi lánc pedig 100%-osan kóser.)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


