A független kiadók olcsó zenei CD-inek forgalmazásával foglalkozó Top Music Hungary Kft. tulajdonosa a cég tönkretételével vádolja a Tesco-t. A történetben jónéhány, a korábban kiszivárgott esetekhez hasonló szálat találunk, a Tesco illetékesei azonban szokásukhoz híven szűkszavúan cáfolnak. A legfrissebb történetet a Magyar Hírlap leplezte le.
A független kiadók olcsó zenei CD-inek forgalmazásával foglalkozó Top Music Hungary Kft. tulajdonosa a cég tönkretételével vádolja a Tesco-t. A történetben jónéhány, a korábban kiszivárgott esetekhez hasonló szálat találunk, a Tesco illetékesei azonban szokásukhoz híven szűkszavúan cáfolnak. A legfrissebb történetet a Magyar Hírlap leplezte le.
A TMH Kft. 2003 és 2005 között évi bruttó 5 millió Ft-tal szponzorálta a Tesco versenyautóját a Renault Clio Kupában, azért hogy tiltólistára kerülése után újra szállíthasson a hipermarket láncnak.
A 2003 óta tartó együttműködés során a szerződésben rögzítetteken felül egyéb ellenszolgáltatásokat is kellett vállalnia a cégnek: olyan is előfordult, hogy más beszállító eladhatatlan áruját kellett megvásárolnia, mely több tízmilliós kárt okozott a cégnek.
A kft. forgalmának 65%-át a Tesco adta, tavaly augusztusban azonban az óriásvállalat letiltotta a céget. A TMH csak felszámolási eljárással történő fenyegetéssel érte el, hogy idén februárban kifizessék a tavaly szeptemberi számlákat.
A vállalat addigra a körbetartozás csapdájába került, így pár hete megindult ellene a felszámolási eljárás, mely miatt a többi lánc is sorra felmondta a vele kötött szerződéseket.
A Tesco illetékesei cáfolnak és továbbra is üzleti titoknak minősítik a beszállítókkal kötött szerződések részleteit.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


