A jövőben akár dupla versenybírsággal is számolhatnak a fogyasztók megtévesztésében visszaeső cégek. A nagyobb szigort a Colgate-ügy is jól példázza.
A jövőben akár dupla versenybírsággal is számolhatnak a fogyasztók megtévesztésében visszaeső cégek. A nagyobb szigort a Colgate-ügy is jól példázza – írja a Világgazdaság.
A bírság összege kapcsán mérlegelésre kerül a jogsértés súlya, annak piaci hatása, valamint az is, hogy a cég milyen előnyhöz jutott a fogyasztót megtévesztő reklámmal, vagy a hiányos tájékoztatással.
A vállalkozás megítélését javíthatja, ha elismeri hibáját, illetve ha önként felhagy a szabálytalan magatartással.
A Colgate ügyben egyébként a tévés reklámkampány költsége szolgált a bírságszámítás alapjául és bár lett volna rá ok, egyelőre nem duplázták az összeget.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


