Véglegesítették a BKV korábban sokat bírált 2006-os paraméterkönyvét, az egyebek mellett a járatszámokat és sűrűségeket meghatározó dokumentumot mindenki elfogadta a városüzemeltetési bizottság tegnapi ülésén
Új reptéri buszjárat indul április elején, a 200-as jelzésű hat darab csuklós Volvo-busz Ferihegy 2-ről indul, bekanyarodik az 1-es terminálhoz, a végállomása pedig Kőbánya-Kispesten lesz. A repülőtér irányába viszont egyelőre - forgalomtechnikai okok miatt - nem tud bekanyarodni az 1-es terminálhoz. Hogy ez idén megoldódjon, a szükséges lépéseket (például lámpás kereszteződésre vonatkozó tervek) szintén Vajda Pálnak kell kidolgoznia. A repülőtéri járat sűrűsége csúcsidőben 8, egyébként 12 perc lesz, Ferihegyről az utolsó busz hajnali negyed egykor indul a város irányába, alkalmazkodva ezzel a leszálló gépek menetrendjéhez.(K. A. I.)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A jövő oktatásának legfontosabb kérdése: kiválthatja az AI a hagyományos tananyagot?
A Tudományos Diákköri Mozgalom már évtizedek óta szerves része a magyar felsőoktatásnak.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


