Megalakult az NSL (No Speed Limit) Egyesület, melynek elsődleges célja annak elérése, hogy eltöröljék a sebességkorlátozást az autópályákon. Az NSL civil szervezet, melynek elnöke Árpa Attila.
Hazánkban jelenleg a szabályok szerint 130-cal lehetne menni az autópályákon, ezt azonban a vezetők fele bevallottan nem tartja be, ebből is látszik, hogy egy elavult szabályozásról van szó, ami ma már nem állja meg a helyét.
A baleseti statisztika szintén alátámasztja az NSL kezdeményezését, az autóbalesetek közül ugyanis csak minden 24. (azaz 4%) történik autópályán a rendszeres gyorshajtás ellenére.
Szintén figyelemre méltó, hogy a legkevesebb baleset Németországban is az autópályákon történik, pedig ott nincs sebességkorlátozás.
Ausztriában ugyan egyelőre nem a limit eltörlésén, hanem annak megemelésén gondolkodnak: a jelenlegi 130 km/h-s sebesség helyett a tervezet szerint 160-nal lehet majd haladni az autópályákon.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


