17 °C Budapest

Vegyél mobilt diszkont áron - egymásnak esett az ALDI és a LIDL

Pénzcentrum
2005. december 8. 09:54

A két német élelmiszerdiszkont-lánc elsősorban kártyás csomagokat kínál a nála vásárló felhasználóknak. A szakemberek szerint ezzel csak tovább éleződik az amúgy is kemény német mobilpiaci árverseny, ami egyértelműen a felhasználóknak kedvez mivel jelentősen csökkenhetnek a percdíjak

 
A két német élelmiszerdiszkont-lánc elsősorban kártyás csomagokat kínál a nála vásárló felhasználóknak. A szakemberek szerint ezzel csak tovább éleződik az amúgy is kemény német mobilpiaci árverseny, ami egyértelműen a felhasználóknak kedvez mivel jelentősen csökkenhetnek a percdíjak
Az Aldi üzleteiben már megvásárolhatók a kártyás csomagok és most hasonló lépést tervez a konkurens diszkontlánc, a már Magyarországon is jelenlévő Lidl. Mindez jótékony hatással lehet a mobiltarifákra és az előfizetési, illetve a kártyás csomagok díjára. "Amíg az év közepén még 19 cent volt a legolcsóbb mobil percdíj, addig most már csak 15 cent és 2006-re könnyen 10 cent lehet" - nyilatkozta Martin Gutberlet, a Gartner piackutató cég munkatársa.
Az Aldi által kínált, lebeszélhető összeget tartalmazó SIM-kártya esetében a percdíjak - bármelyik hálózatba is irányuljanak a beszélgetések - egységesen 15 centet tesznek ki, kivéve a más Aldi-előfizetőkkel folytatott beszélgetések, amelyek percenként csupán 5 centbe (kb. 13 forintba) kerülnek. Az Aldi az E-Plus cég hálózatát használja, míg a szolgáltatásokban a Medion AG a partnere. Tény ugyanakkor, hogy bár a beszélgetések ára kedvezőbb az összes olcsó szolgáltató árainál, ám az SMS-ek már jóval többe kerülnek.
Kiszivárgott információk szerint az Aldi és a Lidl után hamarosan más élelmiszeráruház-láncok (például a Plus) is be fognak lépni a mobilpiacra. Kérdéses azonban, hogy sikerül-e majd még lejjebb vinni az árakat. Az Aldi egyelőre nem foglalkozik a konkurenciával. A diszkont legalább 750 ezer előfizetői szerződést szeretne megkötni, minél előbb. Mindenesetre elég érdekes helyzetet teremtene ha Magyarországon is megjelennének a hasonló konstrukciók és valaki mobil előfizetői szerződést kötne egy élelmiszeráruházzal vagy egy hipermarkettel.

(forrás: SG.hu Hírmagazin)

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?