Az MVM Paksi Atomerőmű 1. blokkján kedden 2 órától terven felüli karbantartást végeznek.
A B2B startupok számára az első nagy ügyfél megszerzése gyakran a legnagyobb akadályt jelenti. A nagyvállalatokkal való együttműködés nemcsak referenciát és validációt biztosít, hanem folyamatos fejlődési lehetőségeket is kínál. Az MVM Edison program segíthet a startupoknak ezen az úton sikeresen előre lépni, és áthidalni a B2B piacra lépés legnagyobb kihívásait.
A B2B startupok legnagyobb akadályai
A B2B szektorban az első ügyfél megszerzése kiemelt fontosságú, de egyben komoly kihívás is lehet. A potenciális ügyfelek gyakran vonakodnak az új, ismeretlen megoldások kipróbálásától, különösen, ha a startup nem rendelkezik stabil referenciákkal. Ezen felül a startupok gyakran kisebb csapatokkal és korlátozott erőforrásokkal dolgoznak, ami megnehezíti a piacra lépést. A nagyvállalatokkal való együttműködés kulcsfontosságú a sikerhez, mivel azok nemcsak stabil hátteret és olyan validációt biztosítanak, mely a piac többi szereplőjének is megbízható lehet, hanem lehetőséget is adhat a folyamatos fejlődésre.

Hogyan segíti az MVM Edison program a startupokat?
Az MVM Edison program segíthet a startupoknak a B2B piacra lépésben, biztosítva számukra a szükséges erőforrásokat, mentorálást és iparági ismereteket. A program segít az induló vállalkozásoknak abban, hogy jobban megértsék a nagyvállalatok működését, igényeit, és termékeiket azok elvárásaihoz is igazítsák. A tesztelési lehetőségek és a szakértői támogatás révén a startupok gyorsabban és hatékonyabban fejleszthetik termékeiket, miközben valós piaci visszajelzéseket kapnak.
Jelentkezés az Edison programra
A 2025-ös programra elsősorban olyan startupok jelentkezését várják, amelyek megoldásaikkal az MVM Csoport számára fontos területeken, például az energiahatékonyság, fenntarthatóság, okos városok vagy vállalati digitalizáció és folyamatfejlesztés területén tevékenykednek.
A 6 hónapos inkubációs program két külön szakaszból épül fel. A teljes program során átívelő szakmai támogatást kapnak a csapatok, saját fejlettségi szintükre szabva, többek között a szervezeti és termékfejlesztésben, valamit jogi tanácsadásban, ezzel kiegészítve a módszertani ismereteket.
Az MVM Edison nagyvállalati inkubációs programról bővebben a weboldalon olvashatsz, jelentkezni pedig 2025. március 14-ig az alábbi jelentkezési kérdőív kitöltésével lehet.
(x)
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








