A termékből egy holland importőrön keresztül Magyarországra is érkezett.

Komoly változás élesedik a dohányboltokban: csak így lehetne majd vásárolni, sokan nem fognak örülni
Új kormányrendelet szigorítja a dohánytermékek bemutatásának és ismertetésének szabályait a trafikokban. A tervezet részletesen szabályozza az innovatív dohánytermékek tájékoztatási lehetőségeit, miközben kiemelt figyelmet fordít a fiatalkorúak védelmére - írja a Portfolio.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium által társadalmi egyeztetésre bocsátott rendelettervezet jelentősen korlátozza az újfajta dohánytermékek, köztük a hevített dohánytermékek, nikotinpárnák és dohányzási célú gyógynövények ismertetésének lehetőségeit.
A jövőben a terméktájékoztatás kizárólag tudományosan megalapozott tényeken alapulhat, és szigorúan tilos lesz bármilyen reklámjellegű vagy vásárlásösztönző elem alkalmazása. A tervezet három fő csatornát határoz meg a tájékoztatásra: a dohánybolton belüli nyomtatott és szóbeli információnyújtást, a zárt internetes felületen történő tájékoztatást, valamint a fogyasztók kérésére történő e-mailes kommunikációt.
A szabályozás értelmében a termékinformációk kizárólag regisztrált, nagykorú fogyasztók számára lesznek elérhetők. A tájékoztatási tevékenységet előzetesen be kell jelenteni a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatóságánál, és csak a jóváhagyott formában valósítható meg.
Újdonság, hogy a dohányboltok ezentúl elfogadhatnak ösztönző juttatásokat a nagykereskedőktől a terméktájékoztatásért cserébe, ami eddig tiltott volt. A rendelet várhatóan a kihirdetést követő 30. napon lép életbe, a társadalmi egyeztetés március 4-ig tart.

Gondoltál már arra ki fogja örökölni a vállalkozásod? Ezt sokan elrontják, komoly bukás lehet belőle
A családi vállalkozásokat érintő változások gyakran váratlanul következnek be.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


