A Szentkirályi Magyarország Kft. szentkirályi üzemében ezentúl helyben palackozzák a hazai boltok polcaira kerülő termékeket.

Stratégiát vált az amerikai óriás kávévállalt: így próbálja visszatornázni a számokat a Starbucks
A Starbucks újra bevezeti azt a gyakorlatot, hogy a baristák személyes üzeneteket írjanak a vásárlók elviteles kávéspoharaira. Ez a lépés Brian Niccol új vezérigazgató "Vissza a Starbuckshoz" stratégiájának, amelynek célja a globális kávézólánc humanizálása és újrapozícionálása. A vállalat ezzel szeretné visszaállítani a kávézó jellegét, szemben a puszta kávéátvételi ponttal- számol be a CNN.
Niccol, aki szeptemberben vette át a Starbucks irányítását, egy interjúban kifejtette, hogy a vállalat túlságosan a mobilrendelésekre összpontosított az utóbbi időben. "Ez sokat kivett a márka lelkéből" - fogalmazott a vezérigazgató. A változtatás nem véletlen, hiszen a Starbucks eladásai négy egymást követő negyedévben csökkentek.
Az új irányelv szerint az alkalmazottaknak egyszerű, személyre szabott üzeneteket kell írniuk a poharakra. Ezek lehetnek megerősítések, jókívánságok, vagy akár egy "helló újra" a törzsvendégeknek. A vállalat egy új reklámfilmmel is népszerűsíti a kezdeményezést. A Starbucks korábban is kísérletezett hasonló kampányokkal. Például a "Race Together" (Együtt a faji egyenlőtlenségekről) kezdeményezés során társadalmi üzeneteket írtak a poharakra, hogy párbeszédet indítsanak a faji egyenlőtlenségekről. Ezt a kampányt azonban kritikák érték, és végül leállították.
A Covid-19 világjárvány kezdetén a Starbucks felfüggesztette a poharakra írás gyakorlatát, és azóta sem vezette vissza. Niccol és a vállalat vezetői azonban úgy vélik, hogy a kézzel írt üzenetek fontos részei az ügyfélkiszolgálásnak. A vállalat egyéb változtatásokat is bevezetett, például visszahozta a tejjel és cukorral ellátott ételízesítő állomásokat, valamint a kerámia bögrékben felszolgált ingyenes utántöltést a helyben fogyasztó vendégeknek.
Sok olyan egyszerű dolog van, ami nagyban hozzájárul ahhoz, hogy azt mondjuk, ez egy közösségi hely
- nyilatkozta Niccol egy októberi eredménybeszámolóban. A vezérigazgató szerint az alkalmazottak visszajelzései pozitívak voltak a csészékre írt feliratokkal kapcsolatban. Ugyanakkor néhány Starbucks barista a CNN-nek elmondta, hogy az üzenetek írása minden pohárra lelassítja a munkát, és "erőltetett" módja a vásárlókkal való kapcsolatépítésnek. Egyesek szerint a vásárlók félreértelmezhetik az üzeneteket, és flörtölési kísérletként foghatják fel azokat.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Amanda Rivera, a Starbucks egyik atlantai dolgozója és a Starbucks Workers United szakszervezeti csoport vezetője szerint: "A dolgozók számára ez egyszerűen túl sok ahhoz, hogy a tőlünk elvárt dolgok számát még növelni kell. Őszintébb lenne, ha nem tűnne úgy, hogy 10 másik csésze elkészítése miatt vagyok halálra stresszelve".
A Starbucks közölte, hogy plusz órákat ad a dolgozóknak, hogy alkalmazkodni tudjanak az új feladathoz. A vállalat szerint ez alacsonyabb fluktuációt is eredményezhet. Az alkalmazottak igyekeznek elkerülni minden olyan üzenetet, amely félreérthető lehet. Egy névtelenséget kérő dolgozó elmondta: "A Valentin-nap közeledtével figyelmeztetem az embereket, hogy legyenek óvatosak a szívekkel".

Gondoltál már arra ki fogja örökölni a vállalkozásod? Ezt sokan elrontják, komoly bukás lehet belőle
A családi vállalkozásokat érintő változások gyakran váratlanul következnek be.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


