Csalók a Gondosóra nevével visszaélve megtévesztő e-mail üzenetekkel próbálták rávenni a címzetteket.

Új magyar fejlesztés élesedett az interneten: tömegek számára lehet könnyebb az álláskeresés?
Magyarországon eddig nem létezett olyan online felület, ahol az érdeklődők egy helyen informálódhattak volna a cégek tevékenységéről, termékeiről, méretéről, árbevételéről vagy akár az eszközparkjáról. Pedig ezek az információk mind szükségesek ahhoz, hogy megfelelő üzleti partnert, beszállítót vagy szolgáltatót találjon egy vállalkozás. A most indult platform célja a hazai vállalkozói közösség erősítése, valamint a piaci szereplők közti együttműködés elősegítése, üzleti kapcsolatok építése.
A vallalkozas.com Magyarország új – vállalkozókra és vállalkozásokra szabott – keresőoldala, ahol egy helyen érhetőek el a cégprofilok, valamint a legfrissebb hírek, termékek és szolgáltatások - derül ki az oldal sajtóközleményéből.
A platform a magyar cégek számára nyújt bemutatkozási lehetőséget különféle iparágakban, támogatva a kapcsolatteremtést és az üzleti együttműködést.
„Egy vállalkozás sikere nemcsak a saját tevékenységén múlik, hanem a más cégekkel, partnerekkel való együttműködésén, kapcsolatain is. A magyar üzleti élet szereplői számára fontos lehet, hogy ne csak az ismeretségen, ajánlásokon alapuló kapcsolatokra szorítkozzanak. Az új platform a magánszemélyek számára is hasznos funkciókat kínál” – fogalmazott Bertók Zoltán vezérigazgató.
A felhasználók a weboldalon kategóriák és régiók szerint böngészhetnek, hasznos céginformációkhoz és referenciákhoz is hozzáférhetnek, az innovatív keresőfunkciók segítségével pedig könnyedén megtalálhatják az igényeiknek leginkább megfelelő cégeket, elősegítve a megalapozottabb döntést.
Az oldal emellett állásajánlatokat, illetve egyéb releváns üzleti tájékoztatást is kínál, így hasznos forrás lehet mind az érdeklődők, mind a kezdő és tapasztalt üzlettulajdonosok számára is.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Együttműködésben a Demján Sándor Programmal
Az új funkció lehetőséget nyújt arra is, hogy a cégek gyorsan és egyszerűen létrehozhassák saját mini weboldalukat, amelyet önállóan szerkeszthetnek, miközben egyedi tartalmakkal – például képekkel, videókkal vagy kiadványokkal – tehetik még színesebbé és informatívabbá az online térben róluk megjelenő arculatot.
Ez az innováció összhangban van a kormányzati Demján Sándor Programban meghirdetett, „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” elnevezésű akcióterv célkitűzésével. A regisztráció most ingyenes! - tették hozzá.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


