Réka és Zoli 3 éve költöztek vissza Budapestről Nógrádba. A falusi életmódhoz a régi népviseleteket is elővették, és hordani kezdték.

Elárulta sikere titkát a 29 éves milliárdos vállalkozó: nincs olyan, hogy munka-magánélet egyensúly
A fiatal vállalkozó Timothy Armoo nemrég hatalmas összegért adta el influencer marketing cégét, a Fanbytes-t. A 29 éves milliárdos London egyik szegényebb negyedében nőtt fel, és úgy véli, a rendkívüli sikerhez rendkívüli áldozatok szükségesek - írta a CNBC. Armoo lapnak adott interjújában kifejtette véleményét a munka-magánélet egyensúlyáról.
"Hiszek a rendkívül kemény munkában... egyáltalán nem értek egyet a munka és a magánélet egyensúlyának gondolatával" - mondta a fiatal milliárdos. A vállalkozó szerint a siker eléréséhez "szezonokban" kell gondolkodni. Ezek olyan időszakok, amikor az ember teljes erőbedobással koncentrál egy célra. "Van egy szezon, amikor azt mondod, hogy >>el akarom érni ezt a célt, és más eredményeket akarok elérni, mint mások. Rendkívüli eredményeket akarok elérni<<" - magyarázta Armoo.
A fiatal milliomos már 14 éve elindította első vállalkozását, egy korrepetáló céget. 17 évesen pedig 110 000 fontért adta el második projektjét, egy online blogot. Armoo szerint a siker kulcsa, hogy az ember a megfelelő időszakban a megfelelő dologra fókuszáljon, legyen az a munka vagy a család.
Armoo példaképei között olyan üzleti óriások szerepelnek, mint Bill Gates és Warren Buffett, akik szintén életük jelentős részét szentelték vállalataik felépítésének. Gates nemrég azt nyilatkozta, hogy fiatalon nem hitt a szabadságolásokban, de most már a pihenés fontosságát hangsúlyozza. Buffett pedig 94 évesen is heti hat napot dolgozik.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


