Érdekes hírre akadtunk: eladó a legendás D-ÉG radiátorgyártó gépsora és épületgépészeti raktárkészlete.

Hatalmas profitot könyvelt el sokak kedvenc gyártója: rengetegen vették a dán cég játékait idén
A dán játékgyártó óriás, a Lego, jelentős növekedést ért el 2024 első félévében, miközben a játékipar többi szereplője nehézségekkel küzdött. A vállalat bevétele 13%-kal nőtt, elérve a 31 milliárd dán koronát (kb. 4,65 milliárd dollár) - közölte a CNBC.
Niels Christiansen, a Lego vezérigazgatója a CNBC-nek nyilatkozva kiemelte, hogy a cég sikerének kulcsa a változatos termékportfólió, különös tekintettel a Lego Icons és Lego Creator sorozatokra, valamint az Epic Games Fortnite játékával való együttműködésre.
A vezérigazgató szerint a tavalyi évvel ellentétben, amikor a fogyasztók az olcsóbb készleteket részesítették előnyben, idén már a vásárolt mennyiség is növekedett.
Míg a Lego versenytársai, a Mattel és a Hasbro csökkenő bevételekről számoltak be, a dán cég továbbra is erős pozíciót tart fenn az amerikai és európai piacokon. Kínában azonban stagnálást tapasztalnak, de a vállalat továbbra is bízik a régió hosszú távú potenciáljában.
A Lego fenntarthatósági törekvései is figyelemre méltóak. Az idei év első felében közel megduplázták a tégláikban felhasznált megújuló és újrahasznosítható anyagok mennyiségét a tavalyi teljes évhez képest. Christiansen hangsúlyozta, hogy bár ez többletköltséget jelent a vállalatnak, nem hárítják át a fogyasztókra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


