2024 júliusában az ipari termelés volumene 1,3, munkanaphatástól megtisztítva 6,4%-kal elmaradt az egy évvel korábbitól.
Hatalmas profitot könyvelt el sokak kedvenc gyártója: rengetegen vették a dán cég játékait idén
A dán játékgyártó óriás, a Lego, jelentős növekedést ért el 2024 első félévében, miközben a játékipar többi szereplője nehézségekkel küzdött. A vállalat bevétele 13%-kal nőtt, elérve a 31 milliárd dán koronát (kb. 4,65 milliárd dollár) - közölte a CNBC.
Niels Christiansen, a Lego vezérigazgatója a CNBC-nek nyilatkozva kiemelte, hogy a cég sikerének kulcsa a változatos termékportfólió, különös tekintettel a Lego Icons és Lego Creator sorozatokra, valamint az Epic Games Fortnite játékával való együttműködésre.
A vezérigazgató szerint a tavalyi évvel ellentétben, amikor a fogyasztók az olcsóbb készleteket részesítették előnyben, idén már a vásárolt mennyiség is növekedett.
Míg a Lego versenytársai, a Mattel és a Hasbro csökkenő bevételekről számoltak be, a dán cég továbbra is erős pozíciót tart fenn az amerikai és európai piacokon. Kínában azonban stagnálást tapasztalnak, de a vállalat továbbra is bízik a régió hosszú távú potenciáljában.
A Lego fenntarthatósági törekvései is figyelemre méltóak. Az idei év első felében közel megduplázták a tégláikban felhasznált megújuló és újrahasznosítható anyagok mennyiségét a tavalyi teljes évhez képest. Christiansen hangsúlyozta, hogy bár ez többletköltséget jelent a vállalatnak, nem hárítják át a fogyasztókra.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.