8 milliárd forintot bukott egy nem jól időzített adásvétellel Balogh Levente, de mint mondta: nem volt más választása, a Szentkirályi fennmaradása forgott kockán.
Jön a magyar Prime: prémium kategóriás üdítőitalt dob piacra Balogh Levente és Pachert Balázs
Prémium kategóriás üdítőitalt dob piacra Balogh Levente és Pachert Balázs. A Pénzcentrumnak a Szentkirályi Magyarország alapító tulajdonosa elmondta, hogy a terméket, árazás és egyéb terméktulajdonságok szempontjából is az amerikai Prime üdítők versenytársának szánják.
Speciális, prémium kategóriás, hidratáló üdítőitalt dob piacra kollaborációban a Szentkirályi Magyarország alapító tulajdonosa, Balogh Levente és a BALAZS KICKS sneaker-webshop tulajdonosa, Pachert Balázs, akit Balogh még a Cápák közöttben ismert meg. A Pénzcentrum információi szerint a terméket, árazás és egyéb terméktulajdonságok szempontjából is a Prime üdítők versenytársaként álmodták meg Baloghék. A Pénzcentrumnak Balogh Levente elmondta, az első közös terméket, azonos márkanév alatt már az idei évben egy teljes termékszortiment követi majd.
Kérdésünkre Balogh Levente kiemelte, hogy nem energiaitalról van szó, hanem egy speciális, hidratáló üdítőitalról. Arra vonatkozó érdeklődésünkre, hogy a termékfejlesztésnél közrejátrszott-e az, hogy Magyarországon (is) terítéken van a fiatalok energiaital-fogyasztásának korlátozása, Balogh Levente elmondta, hogy a koncepció megálmodásakor a nemzetközi példákat vették alapul. "Voltak nemzetközi példák rá, úgyhogy itthon nem nagyon végeztünk a termékre vonatkozó direkt piackutatást" - árulta el Balogh Levente, aki hzt is hozzátette, hogy marketing szempontból viszont jó visszajelzés, hogy a ZORD PROJEKT név alatt futó Instagram-oldalukat már közel 30 ezren követik.
Volt egy erőteljes elképzelésünk, hogy milyen termékkel akarunk piacra jönni. Így, az élelmiszergyártásra vonatkozó alapvető szabályokon túl, nem kellett figyelmbe vennünk az energiaitalokat érintő, potenciálisan meglehetősen változékony jogszabályi környezetet
- tette hozzá Balogh Levente, aki kérdésünkre megerősíttte, hogy az amerikai Prime üdítőital sikere adta a mintát.
Most az egész világon ez egy rendkívül trendi, sikeres termék. Ebben a műfajban akartunk valami újat hozni úgy, hogy én adom hozzá a szakmai tapsztalatot, a technológiát, illetve a gyártást; Balázs pedig a piacot
- mondta Balogh Levente, aki azt is elárulta, hogy a termék célközönsége a 14-24 éves korosztály lesz.
Arra vonatkozó kérdésünkre, hogy hol lehet majd megvásárolni a termékeket, így például kapható lesz-e az imsertebb magyar élelmiszerláncokban, Balogh Levente elmondta: "Egyelőre nem lesz elérhető a termék a ksikereskedelmi láncokban. A saját webshopban, illetve a BALAZS KICKS üzletben, valamint a MOM Park bevásárlóközpontban található LENOA kávézóban lehet majd megvásárolni az üdítőitalt."
Nyitókép: instagram.com/zord_project
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.